Παιδικές εξοχές Δήμου Αθηναίων
Για το έτος 2024, ο Δήμος Αθηναίων θα δεχθεί στις εγκαταστάσεις των Παιδικών Εξοχών στον Άγιο Ανδρέα Αττικής:
- Παιδιά ηλικίας 6-12 ετών (γεννημένα μεταξύ 2018-2012) και παιδιά συλλόγων ΑμεΑ στις Α΄,Β΄,Γ
& Δ΄ περιόδους
- Άτομα τρίτης ηλικίας άνω των 62 ετών (γεννηθέντες/γεννηθείσες από το 1962 και πριν) και ΑμεΑ ενήλικες στην Ε΄ περίοδο, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
- Ως ΕΝΑΡΞΗ του θερινού προγράμματος 2024 ορίζεται η ημερομηνία της 1ης Ιουνίου 2024 και ΛΗΞΗ η 15η Οκτωβρίου 2024.
Συγκεκριμένα:
-ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΠΑΙΔΙΩΝ:
Α΄ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Παιδιά ηλικίας 6-12 ετών και παιδιά συλλόγων ΑμεΑ
Άφιξη: Τρίτη 25/06/2024 Αναχώρηση: Δευτέρα 08/07/2024
Β΄ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Παιδιά ηλικίας 6-12 ετών και παιδιά συλλόγων ΑμεΑ
Άφιξη: Πέμπτη 11/07/2024 Αναχώρηση: Τετάρτη 24/07/2024
Γ ΄ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Παιδιά ηλικίας 6-12 ετών και παιδιά συλλόγων ΑμεΑ
Άφιξη: Σάββατο 27/07/2024 Αναχώρηση: Παρασκευή 09/08/2024
Δ’ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Παιδιά ηλικίας 6-12 ετών και παιδιά συλλόγων ΑμεΑ
Άφιξη: Δευτέρα 12/08/2024 Αναχώρηση: Δευτέρα 26/08/2024
-ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΜΕΑ:
Ε’ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Άτομα τρίτης ηλικίας και ενήλικες συλλόγων ΑμεΑ
Άφιξη: Σάββατο 31/08/2024 Αναχώρηση: Πέμπτη 19/09/2024
- Δικαιούχοι για δωρεάν συμμετοχή σε μια περίοδο παιδιών είναι τα παιδιά δημοτών, κατοίκων και δημοτικών υπαλλήλων του Δήμου Αθηναίων. Δικαιούχοι για δωρεάν συμμετοχή στην περίοδο της τρίτης ηλικίας είναι δημότες και κάτοικοι του Δήμου Αθηναίων, καθώς και συνταξιούχοι δημοτικοί υπάλληλοι και γονείς εν ενεργεία δημοτικών υπαλλήλων.
Σε περίπτωση ζήτησης μεγαλύτερης από τις διαθέσιμες θέσεις, θα ισχύσουν κοινωνικοοικονομικά κριτήρια προτεραιότητας.
Επιπλέον, σε περίπτωση που ανακοινωθούν κυβερνητικές εντολές που υπαγορεύουν τη μεταβολή των ως άνω θέσεων φιλοξενίας, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση από το Δήμο Αθηναίων.
- Οι εγγραφές των κατασκηνωτών, παιδιών και ατόμων Γ΄ ηλικίας, θα γίνουν είτε ηλεκτρονικά στο https://camps.cityofathens.grείτε στις επτά (7) Δημοτικές κοινότητες κατόπιν ραντεβού με τις κοινότητες (που θα κλείνεται ηλεκτρονικά στο https://rantevou.cityofathens.gr ή τηλεφωνικά). Σε περίπτωση που κάποια Δημοτική Κοινότητα αδυνατεί να πραγματοποιήσει εγγραφές, αυτές θα αναληφθούν από το Τμήμα Παιδικών Εξοχών (Ηπείρου 70, 5ος όροφος) ή στο γραφείο της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου Παιδικών Εξοχών κα.Καλλιόπης (Πόπη) Γιαννοπoύλου (Λιοσίων 22, 5ος όροφος τηλ:210 5277568).Οι εγγραφές θα γίνουν μόνο από τους γονείς των παιδιών ή τους έχοντες την επιμέλεια οι οποίοι θα φέρουν υποχρεωτικά την αστυνομική τους ταυτότητα για τις 4 περιόδους παιδιών, και μόνο από τους ενδιαφερομένους για την περίοδο τρίτης ηλικίας, δηλώνοντας την επιθυμία τους να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα των κατασκηνώσεων του Δήμου μας και υπογράφοντας στο σχετικό έντυπο εγγραφής (φυσικό ή ηλεκτρονικό).
- Οι εγγραφές παιδιών των δημοτικών υπαλλήλων θα γίνουν είτε ηλεκτρονικά στο https://camps.cityofathens.gr είτε στα γραφεία του Τμήματος Παιδικών Εξοχών (Ηπείρου 70, 5ος όροφος).
- Οι εγγραφές ενηλίκων συλλόγων ΑμεΑ, καθώς και οι εγγραφές ατόμων των Φορέων που θα φιλοξενηθούν στην Ε΄ περίοδο, θα γίνουν στα γραφεία του Τμήματος Παιδικών Εξοχών (στην Αθήνα επί της οδού Ηπείρου 70, 5ος όροφος, ή στις εγκαταστάσεις των Παιδικών Εξοχών στον Άγιο Ανδρέα Αττικής), από εκπροσώπους των Συλλόγων-Φορέων τους.
Οι εγγραφές παιδιών συλλόγων ΑμεΑ για συμμετοχή στην Α΄,Β΄, Γ ή Δ΄ περίοδο, θα γίνουν στα γραφεία του τμήματος Παιδικών Εξοχών (Ηπείρου 70, 5ος όροφος, Αθήνα) από εκπροσώπους των Συλλόγων τους και όχι από τους γονείς τους.
- Η αναχώρηση όλων των κατασκηνωτών και η επιστροφή τους θα γίνεται από και προς τις Δημοτικές Κοινότητες υπό την επιμέλεια των ορισθέντων υπευθύνων των Δημοτικών Κοινοτήτων. Η παράδοση και παραλαβή των παιδιών θα γίνεται μόνο από τους γονείς ή τους νομίμως κατέχοντες την κηδεμονία αυτών ή τους έχοντες εξουσιοδότηση προς τούτο. Ουδεμία εξαίρεση θα γίνει δεκτή.
1η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Πλ. Ηρώων 3, Πλ. Ψυρρή Τηλ. 210 5277951-903-904 E-mail: |
5η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Πατησίων 268, Πλ. Κολιάτσου Τηλ. 210 8646790, 210 8623320 E-mail: |
2η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Υμηττού 251, Παγκράτι Τηλ. 210 7564795, 210 7567860 E-mail: |
6η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Θήρας 31, Πλ. Αμερικής Τηλ. 210 8668162 E-mail: |
3η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Τριών Ιεραρχών 74, Άνω Πετράλωνα Τηλ. 210 3421994 E-mail: |
7η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Πανόρμου 59, Αμπελόκηποι Τηλ. 210 6998832, 210 6998834 E-mail: |
4η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Λένορμαν & Αλεξανδρείας 35, Κολωνός Τηλ. 210 5157553, 210 5149940 E-mail: ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΕΞΟΧΩΝ Λιοσίων 22 , 5ος όροφος Τηλ:210 5277568 |
Τμήμα Παιδικών Εξοχών: Ηπείρου 70 και Λιοσίων Τηλ. 210 8250611 E-mail: |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑμεΑ:
Α΄, Β΄, Γ ΄& Δ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΙ : Δευτέρα 01/04/2024 έως και Παρασκευή 17/05/2024.
Αλλαγή ή παράταση στις ως ημερομηνίες εγγραφής παιδιών θα δίνεται μόνον κατόπιν σχετικής απόφασης του Δήμου Αθηναίων.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ:
Α) Για την εγγραφή, οι γονείς ή εκείνοι που έχουν την επιμέλεια των παιδιών συμπληρώνουν σχετικό έντυπο (φυσικό ή ηλεκτρονικό), προσκομίζοντας τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
- Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας του γονέα.
- Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία του παιδιού.
- Ιατρική βεβαίωση, ότι το παιδί είναι κλινικά υγιές, έχουν γίνει οι απαραίτητοι εμβολιασμοί, δεν πάσχει από δερματολογικό ή άλλο μεταδοτικό νόσημα και ότι μπορεί να συμμετάσχει στις αθλητι- κές δραστηριότητες της κατασκήνωσης.
- Φωτοτυπία βιβλιαρίου υγείας με τους εμβολιασμούς συμπεριλαμβανομένης και της 1ης σελίδας με τα στοιχεία του παιδιού.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από ΚΕΠ ή από τη Διεύθυνση Αστικής Κατάστασης του Δήμου Αθηναίων, ή Βεβαίωση Οικογενειακής Κατάστασης από το Μητρώο Πολιτών του Υπουργεί- ου Εσωτερικών (Προσοχή: όχι πιστοποιητικό/ληξιαρχική πράξη γέννησης).
- Σε περίπτωση διαζυγίου, δικαστική απόφαση που ορίζει τον έχοντα την επιμέλεια του παιδιού.
- Επισημαίνεται ότι θα ισχύουν οι κυβερνητικές αποφάσεις όσον αφορά το προσκομιζόμενο πιστο- ποιητικό στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπισης της διασποράς του Covid-19.
- Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του Δήμου Αθηναίων: αντίγραφο Φορολογικής Δήλωσης Ε1 και ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΕΥΔΑΠ, παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου, παρόχου Σταθερής ή Κινητής Τηλεφωνίας).
Οι εγγραφές για τα παιδιά δημοτικών υπαλλήλων γίνονται στα γραφεία του Τμήματος Παιδικών Εξοχών, με προσκόμιση πρόσφατης απόδειξης μισθοδοσίας και των δικαιολογητικών 1-7.
Β) Για την εγγραφή των παιδιών υπηκόων άλλων χωρών απαιτούνται:
- Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία του παιδιού.
- Ιατρική βεβαίωση, ότι το παιδί είναι κλινικά υγιές, έχουν γίνει οι απαραίτητοι εμβολιασμοί, δεν πάσχει από δερματολογικό ή άλλο μεταδοτικό νόσημα και ότι μπορεί να συμμετάσχει στις αθλητι- κές δραστηριότητες της κατασκήνωσης.
- Φωτοτυπία βιβλιαρίου υγείας με τους εμβολιασμούς συμπεριλαμβανομένης και της 1ης σελίδας με τα στοιχεία του παιδιού.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από ΚΕΠ ή από τη Διεύθυνση Αστικής Κατάστασης του Δήμου Αθηναίων ή πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης επικυρωμένο από προξενική αρχή ή με επίσημη μετάφραση από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών. ΠΡΟ- ΣΟΧΗ: όχι πιστοποιητικό/ληξιαρχική πράξη γέννησης.
- Φωτοτυπία του διαβατηρίου του γονέα που πραγματοποιεί την εγγραφή.
- Φωτοτυπία του διαβατηρίου του παιδιού.
- Φωτοτυπία της άδειας παραμονής του γονέα που πραγματοποιεί την εγγραφή.
- Φωτοτυπία της άδειας παραμονής του παιδιού.
- Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του Δήμου Αθηναίων: αντίγραφο Φορολογικής Δήλω- σης Ε1 και ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΕΥΔΑΠ, παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερί - ου, παρόχου Σταθερής ή Κινητής Τηλεφωνίας).
- Επισημαίνεται ότι θα ισχύουν οι κυβερνητικές αποφάσεις όσον αφορά το προσκομιζόμενο πιστο- ποιητικό στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπισης της διασποράς του Covid-19.
Γ) Τέλος, για εγγραφή παιδιών των οποίων οι γονείς έχουν υποβάλει αίτημα για άσυλο και στερούνται άλλων νομιμοποιητικών εγγράφων ή εγγράφων ταυτοποίησης ή βρίσκονται στην διαδικασία υποβολής σχετικού αιτήματος, γίνονται δεκτά τα ακόλουθα:
- Αντίγραφο τρίπτυχου αιτούντος ασύλου (εν ισχύ) και σε περίπτωση κατά την οποία δεν έχει υπο- βληθεί σχετικό αίτημα, αντίγραφο εγγράφου προ-καταγραφής από την Υπηρεσία Ασύλου.
- Έγγραφο βεβαίωσης διαμονής από δημόσιο φορέα η φορέα φιλοξενίας.
- Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία του παιδιού.
- Φωτοτυπία βιβλιαρίου υγείας με τους εμβολιασμούς συμπεριλαμβανομένης και της 1ης σελίδας με τα στοιχεία του παιδιού.
- Ιατρική βεβαίωση, ότι το παιδί είναι κλινικά υγιές, έχουν γίνει οι απαραίτητοι εμβολιασμοί, δεν πάσχει από δερματολογικό ή άλλο μεταδοτικό νόσημα και ότι μπορεί να συμμετάσχει στις αθλητι- κές δραστηριότητες της κατασκήνωσης.
- Επισημαίνεται ότι θα ισχύουν οι κυβερνητικές αποφάσεις όσον αφορά το προσκομιζόμενο πιστο- ποιητικό στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπισης της διασποράς του Covid-19.
Σημειώνεται ότι όλα τα ανωτέρω έγγραφα πρέπει να είναι σε ισχύ.
Σε κάθε περίπτωση, οι γονείς ή οι έχοντες αρμοδίως την επιμέλεια των παιδιών, κατά την διαδικασία εγγραφής θα ενημερωθούν για τον κανονισμό λειτουργίας των Παιδικών Εξοχών και θα υπογράψουν τις σχετικές άδειες συμμετοχής των παιδιών.
Ο απαιτούμενος ιατρικός έλεγχος για τα παιδιά δύναται να γίνεται είτε από τον οικογενειακό Ιατρό – Παιδίατρο – Δερματολόγο, είτε και στα κατά τόπους Δημοτικά Ιατρεία κατόπιν ραντεβού.
- 1ο Δημοτικό Ιατρείο : Σόλωνος 78 (Κέντρο) Τηλ. 210 3626587
- 2ο Δημοτικό Ιατρείο : Φανοσθένους & Φρ. Σμιθ (Ν. Κόσμος) Τηλ. 210 9239865
- 3ο Δημοτικό Ιατρείο : Πειραιώς 108 (Πετράλωνα) Τηλ. 210 3427515
- 4ο Δημοτικό Ιατρείο : Προποντίδος & Αγίας Σοφίας 110 (Κολωνός)Τηλ. 210 5121921
- 6ο Δημοτικό Ιατρείο : Χανίων 4β (Κυψέλη) Τηλ. 210 8836200, 210 8236200
Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής των διαθέσιμων Δημοτικών Ιατρείων ή των διευθύνσεων αυτών, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση από το Δήμο Αθηναίων.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑμεΑ:
Ε΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: Δευτέρα 20/05/2024 έως και Παρασκευή 21/06/2024.
Παράταση στις ως ημερομηνίες εγγραφής παιδιών θα δίνεται μόνον κατόπιν σχετικής απόφασης του Δήμου Αθηναίων.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ:
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
- Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του Δήμου Αθηναίων: αντίγραφο Φορολογικής Δήλωσης Ε1 και ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΕΥΔΑΠ, παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου, παρόχου Σταθερής ή Κινητής Τηλεφωνίας).
- Μία πρόσφατη φωτογραφία.
- Ιατρική βεβαίωση που να ενημερώνει για τα φάρμακα που παίρνουν και νοσήματα από τα οποία πάσχουν.
- Επισημαίνεται ότι θα ισχύουν οι κυβερνητικές αποφάσεις όσον αφορά το προσκομιζόμενο πιστοποιητικό στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπισης της διασποράς του Covid-19.
Η εγγραφή θα γίνεται μόνον από τους ίδιους και όχι από τρίτο άτομο, συγγενικό ή μη, δηλώνοντας υποχρεωτικά τηλέφωνο επικοινωνίας συγγενούς σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης.
Βασική προϋπόθεση είναι η αυτοεξυπηρέτησή τους (καθώς δεν επιτρέπονται φιλοξενίες συνοδών ή άλλων προσώπων συγγενικών ή μη).
Σε περίπτωση που υπάρξει οποιαδήποτε μεταβολή στα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής παιδιών και ατόμων τρίτης ηλικίας, στις ημερομηνίες των αποστολών ή των εγγραφών (χορήγηση παράτασης κλπ), ή παραστεί ανάγκη αναστολής λειτουργίας για λόγους ανωτέρας βίας, η ενημέρωση θα γίνεται από την ιστοσελίδα του Δήμου Αθηναίων www.cityofathens.gr, από τα καταστήματα των επτά (7) Δημοτικών κοινοτήτων και από τα γραφεία του Τμήματος Παιδικών Εξοχών. Σε κάθε περίπτωση, υπερισχύουν της παρούσας οι οδηγίες του ΕΟΔΥ όσον αφορά την αντιμετώπιση της πανδημίας λόγω Covid-19 (εμβολιασμοί, μέσα ατομικής προστασίας, μεταβολή απαραίτητων δικαιολογητικών εγγραφής, μεταβολή ημερομηνιών αποστολών, αναστολή λειτουργίας εγκαταστάσεων, κ.ά.) και εφαρμόζονται αυτοδικαίως.
Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα: Ο Δήμος Αθηναίων κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) ΕΕ 2016/679, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι η χρήση των ανωτέρω δεδομένων, θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά για τη διεκπεραίωση του αιτήματος εγγραφής στις Παιδικές Εξοχές του 2024, στο πλαίσιο της εκπλήρωσης καθηκόντων που εκτελούνται προς το δημόσιο συμφέρον και κατά την ενάσκηση δημόσιας εξουσίας. Στοιχεία επικοινωνίας του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO):
Υλικό σχετικό με ΟΜΑΔΑΡΧΕΣ
Το παιδαγωγικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα βασίζεται σε σύμμετρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητας των κατασκηνωτών εμπλουτίζοντας τις γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές τους.
Το ανθρώπινο δυναμικό της κατασκήνωσης είναι ο βασικότερος παράγοντας που επιδρά στη ποιότητα της λειτουργίας και των υπηρεσιών που παρέχονται απ’ αυτή.
Ιδιαιτέρως σημαντικός είναι ο ρόλος των στελεχών που πλαισιώνουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της ζωής τους στη κατασκήνωση ζώντας σε μικρές ομάδες.
Προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των κατασκηνωτών, θα φιλοξενηθούν εκατό (100) Ομαδάρχες και Ομαδάρχισσες, ηλικίας από 16 (συμπληρωμένο ημερολογιακά το 16ο έτος, απόφοιτοι Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ) έως 25 ετών, στελέχη με κατασκηνωτική εμπειρία, συνεργάσιμα, κοινωνικά με αγάπη προς τα παιδιά, πρόθυμα να εμπνεύσουν και καθοδηγήσουν τα παιδιά με το προσωπικό τους παράδειγμα.
Η επιλογή τους θα αξιολογηθεί μετά από συνέντευξη ενώπιον επιτροπής ορισμένη με απόφαση Δημάρχου.
Οι ομαδάρχες / ομαδάρχισσες που θα εγκατασταθούν στις παιδικές εξοχές του Αγίου Ανδρέα, θα πρέπει να έχουν απαραιτήτως μαζί τους τα εξής:
- Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας. (Σε υπηκόους χωρών εκτός Ε. Ε. φωτοτυπία διαβατηρίου & άδειας παραμονής).
- Βεβαίωση ΑΦΜ
- Βεβαίωση ΑΜΚΑ
- Φωτοτυπία IBAN λογαριασμού Τράπεζας (ατομικού ή συνδικαιούχου)
- Ιατρική βεβαίωση καλής υγείας
- Πρόσφατη φωτογραφία
- Βιογραφικό Σημείωμα
- Βεβαίωση Προϋπηρεσίας
Επισημαίνεται ότι θα ισχύουν οι κυβερνητικές αποφάσεις όσον αφορά το προσκομιζόμενο πιστοποιητικό στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπισης της διασποράς του Covid-19.
Σε εφαρμογή του Ν.4837/2021 που αφορά την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων, θα παραδοθεί απόσπασμα ποινικού μητρώου σε ισχύ κατά την άφιξη στις εγκαταστάσεις των Παιδικών Εξοχών.
Στους ομαδάρχες και τις ομαδάρχισσες παρέχεται δωρεάν σίτιση και διαμονή στις εγκαταστάσεις των Παιδικών Εξοχών (σε οικήματα), και η αποζημίωση που θα τους καταβληθεί ανέρχεται σε € 250,00 για κάθε κατασκηνωτική περίοδο.
Όσοι ενδιαφέρονται να απασχοληθούν ως ομαδάρχες – ομαδάρχισσες, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Παιδικών Εξοχών στο τηλ: 210 8250611 ή με το Τμήμα Προσωπικού του Δήμου Αθηναίων στο τηλ: 210 5277450.
Ο κάθε ομαδάρχης μπορεί να απασχοληθεί για μία, περισσότερες από μία ή και για όλες τις περιόδους φιλοξενίας.
Οι αιτήσεις συμπληρώνονται και υποβάλλονται στο Τμήμα Πρωτοκόλλου, Διεκπεραίωσης και Αρχείου του Δήμου Αθηναίων, στην οδό Λιοσίων 22, στον 2ο όροφο, μέχρι τις 10 Ιουνίου 2024.
Για περισσότερες πληροφορίες : https://www.cityofathens.gr/where/paidikes-exoches/
Δελτίο Τύπου