Υπάλληλος Υποδοχής
ΝέοΠεριγραφή
Χανιά. Περιγραφή
Το ξενοδοχείο Kavos hotel & Suites με έδρα την περιοχή των Χανίων αναζητά άμεσα για την καλοκαιρινή σεζόν του 2026 Υπάλληλο Υποδοχής.
Θέση εργασίας εποχικής απασχόλησης (μέχρι αρχές Νοεμβρίου).
Αρμοδιότητες θέσης:
Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών:
    Υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, διευκόλυνση στη διαδικασία του check-in και ενημέρωση σχετικά με τις παροχές του ξενοδοχείου.
    Παροχή πληροφοριών για την περιοχή, προτάσεις για δραστηριότητες, εστιατόρια και μετακινήσεις.
    Διαχείριση του check-out και εξασφάλιση θετικής εμπειρίας πριν την αναχώρηση.
Διαχείριση κρατήσεων και επικοινωνίας:
    Καταχώρηση, τροποποίηση και παρακολούθηση κρατήσεων μέσω τηλεφώνου, email ή online συστημάτων κρατήσεων.
    Ενημέρωση των επισκεπτών για διαθεσιμότητα, προσφορές και πολιτικές ακύρωσης
    Άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα, ερωτήσεις ή παράπονα με στόχο την επίλυσή τους
Back Office:
    Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων, καθώς και προετοιμασία αναφορών που σχετίζονται με τις λειτουργίες της υποδοχής
    Ενημέρωση του συστήματος με τις απαραίτητες πληροφορίες για τις κρατήσεις και τους πελάτες
    Συντονισμός με άλλες ομάδες του ξενοδοχείου (καθαριότητα, συντήρηση, κουζίνα, εστιατόριο, οδηγοί) για την ομαλή ροή της καθημερινής λειτουργίας
Guest Relations:
Ενίσχυση της θετικ
Χανιά. Περιγραφή
Το ξενοδοχείο Kavos hotel & Suites με έδρα την περιοχή των Χανίων αναζητά άμεσα για την καλοκαιρινή σεζόν του 2026 Υπάλληλο Υποδοχής.
Θέση εργασίας εποχικής απασχόλησης (μέχρι αρχές Νοεμβρίου).
Αρμοδιότητες θέσης:
Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών:
    Υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, διευκόλυνση στη διαδικασία του check-in και ενημέρωση σχετικά με τις παροχές του ξενοδοχείου.
    Παροχή πληροφοριών για την περιοχή, προτάσεις για δραστηριότητες, εστιατόρια και μετακινήσεις.
    Διαχείριση του check-out και εξασφάλιση θετικής εμπειρίας πριν την αναχώρηση.
Διαχείριση κρατήσεων και επικοινωνίας:
    Καταχώρηση, τροποποίηση και παρακολούθηση κρατήσεων μέσω τηλεφώνου, email ή online συστημάτων κρατήσεων.
    Ενημέρωση των επισκεπτών για διαθεσιμότητα, προσφορές και πολιτικές ακύρωσης
    Άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα, ερωτήσεις ή παράπονα με στόχο την επίλυσή τους
Back Office:
    Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων, καθώς και προετοιμασία αναφορών που σχετίζονται με τις λειτουργίες της υποδοχής
    Ενημέρωση του συστήματος με τις απαραίτητες πληροφορίες για τις κρατήσεις και τους πελάτες
    Συντονισμός με άλλες ομάδες του ξενοδοχείου (καθαριότητα, συντήρηση, κουζίνα, εστιατόριο, οδηγοί) για την ομαλή ροή της καθημερινής λειτουργίας
Guest Relations:
    Ενίσχυση της θετικής εμπειρίας του πελάτη με εξατομικευμένη προσέγγιση και προσοχή στη λεπτομέρεια
    Επικοινωνία με τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους για να διασφαλιστεί η ικανοποίησή τους
    Διαχείριση παραπόνων ή προβλημάτων με επαγγελματισμό και άμεση αντιμετώπιση
ής εμπειρίας του πελάτη με εξατομικευμένη προσέγγιση και προσοχή στη λεπτομέρεια
    Επικοινωνία με τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους για να διασφαλιστεί η ικανοποίησή τους
    Διαχείριση παραπόνων ή προβλημάτων με επαγγελματισμό και άμεση αντιμετώπιση
https://www.jobfind.gr/JobAd/View/GR/Theseis_Ergasias/8f588069-e0bb-4a70-8d82-b3d6f7a31a64/
Επιπρόσθετες Πληροφορίες
Περιοχή
Δημός Χανιών, 73100